Archiwum Shoutboxa

|

avatar
Sid skopiowałem z tematu który stworzyłem i mówię o tym na steamie. Przy wejściu na serwer na każdym serwerze tak pisze hahahahahahaha Zobacz sobie że przy serwerze z lewej strony nie ma tarczy i to jest znak że serwer nie jest chroniony a nie baner przy wejściu. hahahahahahahah
avatar
może Tobie chodziło o Hajsika bez steam ? bo latał też taki to już dawno jest zbanowany.. pojawił się później na innym ip też wyleciał i na innym nicku też wyleciał. a co do tego vac ... poczytaj dobrze jak się logujesz pisze czarno na białym że serwer jest chroniony....
avatar
Mówie wam obejrzyjcie demka jak hajsik gra to się przekonacie że to perfidny odpał. Bez adminów ma perfidne wh, a nawet jak są admini to gra na włączonym tylko jak żyjecie, bo dziwne że w chwili gdy jakiś admin umiera albo wchodzi na spec typ od razu grać nie potrafi...
avatar
wpisz sobie jego sid w banid i wejdź w publiczne serwery to się przekonasz na ilu typ ma perma za haxy. typ perfidnie lata odpalony celując w modele przez ściany a to że ma steam nie znaczy że od razu gra czysto bo haxów na steamiach jest tyle samo co na ns. Na dodatek wasz serwer nie jest nawet chroniony vacem wiec z czym ty do ludzi.
avatar
słuchaj ziomek.. ksywe znalazłeś w japońskim ciastku albo kreskówce .. srasz się chuj wie o co obrażając adminów.. Skoro hajsik zapierdala z nami na serwie na steam to znaczy że jest czysty a na servie jest vac i skanuje każdego jakby coś miał to by dostał blokade na steamie i już by nie pograł.. i nie wmawiaj nam że zaniedbujemy serwer bo każdy cziter jest banowany od razu jak nie potrafisz grać z lepszymi od siebie to polecam żebyś na botach pograł na poziomie easy ... może sobie poradzisz
avatar
Bo wyskakuje jakiś błąd przy odpalaniu dema na viewdemo i playdemo i Gracz który powinien być od 3 dni zbanowany jest aktualnie na serwerze więc możesz dotrzymać słowa i go zbanować. Uśmiech
avatar
No wiec dlaczego nie potrafisz odpalic tego demka ?
avatar
Ale ty jesteś płytki. hahahahahah deba odpalałem jak ty na chleb mówiłeś bep. Już nie pajacuj bo ty jako administrator powinieneś świecić dobrym przykładem a zachowujesz się jak jakieś dziecko co myśli że jest kimś bo ma rangę. Pozdro elo nie zamierzam ci już odpisywać bo nie chce mi się z pajacem gadać.
avatar
Nie potrafisz odpalić dema ? Jesteś upośledzony ? Rozumie gdybyś jakiegoś starego nsa miał na protokół 47 ale jak sam napisałeś... odpalałeś na steam
avatar
Hajsik to bocisko które pojawiło się z nikąd i za same bany z publików wyjebie mu bana Uśmiech Naucz się pisać zgłoszenia bo to co wyrzygałeś na forum nim nie jest...
avatar
hahahahahahahah mów co chcesz ale to ty i twoi ludzie zaniedbujecie swoje obowiązku i próbujesz zwalić winę na ludzi którzy chcą pomóc. Bo z jakiej innej przyczyny zakładał bym konto i zgłaszał czita ?
avatar
Na dodatek w ostatnim temacie w jakim odpisałeś że link nie aktywny odpisałeś po 2 miesiącach i się dziwisz że link nie aktywny ? hahahahah parodia
avatar
Czytalem, nie potrafisz dema odpalic... Ale to juz twoje kalectwo i nic nie poradze, zaraz odniose sie do tego w temacie ktory tam wysrałeś
avatar
A czytałeś wgl temat ? jak nie to przeczytaj i poznaj przyczynę. Ba nawet nie trzeba rozpisywać dema bo wystarczy zobaczyć 3 max akcje kolesia i mieć pewność że ma wh. W dupie to masz po prostu. Uśmiech Pozdro nie zależy mi to wy będziecie grać z haxkami których już dawno powinniście zbanować. Uśmiech
avatar
Dlaczego wiec nie napiszesz zgloszenia tak jak powinno byc to zrobione ?? Albo rozpisane czasy akcji albo twoje nagrane demo ??
avatar
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahah dobry jesteś wyobraź sobie że odpalam demo na steamie. Uśmiech Co nie zmienia faktu że przez prawie rok olewacie zgłoszenia. !!!
avatar
Kup steam i rozpisz podejrzane w twoim mniemaniu akcje
avatar
Tylko jak jest admin i wchodzi na spec to taki delikwent może grać off i się nigdy go nie złapie, po to jest dział zgłoś czita żebyscie robili swoją robotę i banowali takich graczy !!!!
avatar
Kup steam
avatar
Cameleon ?? On tam mieszka... I co ? Wygonic go ? Zimno jak chuj czlowieku miej serce